Snorkestudine

mars 2, 2011 § 2 kommentarer

Det ligger en mann på sofaen min og sover. Han snorker noe voldsomt.

Men når han er gått, så lukter sofapleddet mitt så herlig av parfyme fra Armani og av noen jeg er glad i. Når han er gått så blir jeg nok pent nødt å rydde litt ekstra, for han roter litt denne mannen her. Men det er greit. Det er fint å ha ham på besøk.

Denne mannen er forresten min bror.

Jeg sitter på sengekanten og trykker på PC, for selv om det er langt på dag, så kan han bare sove. Han satt oppe og kikket på TVserier til lenge etter jeg var sovnet. Og lenge før han har våknet har jeg kokt grøt til frokost (eller lunsj. Brunsj?) og vært ute en runde på butikken og i et møte og sendt noen mailer angående en jobb.

Effektiv studine. Faktisk er det eneste jeg ikke har gjort i dag å studere.

Jeg har forresten ikke vært på akvariet og kikker på pingvinene heller, men det får jeg kanskje ta en annen dag. En dag det er sol og varmt og fint. Pingvinene er finest da.

Jeg har litt lyst å sitte i sofaen min. For jeg har jo ingen stol. Det er begrenset med plass i en studine sin bolig, så her var det rett og slett ikke plass til stol etter at sofaen kom i hus. Og sofaen er opptatt. Så jeg sitter på sengen. I sengen skal man jo sove, ikke sitte.

Kanskje jeg skal ta meg en lur?

Mannen på sofaen får bare snorke ivei. Til langt på dag. Jeg spiser litt grøt og dingler med beina på sengekanten. Mulig jeg leser litt pensum. Mulig jeg ser en episode av Greys Anatomy. Mulig jeg bare snorker litt jeg og.

Men jeg snorker ikke. Æresord. Jeg sove stille og pent som en prinsesse. Helt sant. Det sier alle menn jeg har sovet med, selv om min mor prøver å fortelle meg jeg snorker som en tåkelur. Jeg tror egentlig ikke på henne. Menn som ligger ved siden av meg (bare en om gangen, selvsagt) er jo åpenbart mye mer sannferdige.

Så, konklusjonen er at jeg ikke snorker, det er ikke slikt studiner driver med. Jeg sover stille og fredelig, litt som en Disneyprinsesse. Snorking er det brødre og andre typer menn som tar seg av. Så det så!

Tagged: , , , ,

§ 2 Responses to Snorkestudine

  • Hakkespett sier:

    Vekket min kone mitt på natten en gang for å fortelle henne at huns snorket så jeg ikke fikk sove. Hun likte ikke det. Kvinner har vondt for å akseptere at de snorker.

    Min erfaring er at alle kvinnene jeg har sovet med (gjerne flere om gangen) snorker av og til.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Snorkestudine at Sukkerspinneriet.

meta

