Hello Kitty!

mars 3, 2011 § 6 kommentarer

Det er noe galt med vaskemaskinen min. Derav har ikke så mange rene sokker om dagen. Eller, jeg har faktisk mange rene sokker, men ingen rene sokker som er like.

Igrunn litt irriterende det der.

Da måtte jeg ta to ulike, for sokker må man faktisk ha! Og det viktigste er jo ikke at de er samme farge, men at de kjennes like ut på foten. Nemmelig.

Ærlig talt er det ikke så veldig mye mer galt med vaskemaskinen min enn at jeg ikke har giddet å sette den på de siste par dagene. Noen som kan repare det? Tror det repareres best ved hjelp av hushjelp.

Og Hello Kitty-sokkene er jo helt like, altså. Bortsett fra at det har forskjellig farge og mønster.

Det er jo ingen som ser dette, er det vel? Jeg har jo tross alt skoene på hele dagen.

Tagged: , ,

§ 6 Responses to Hello Kitty!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Hello Kitty! at Sukkerspinneriet.

meta

