Listelove!

mars 7, 2011 § 11 kommentarer

Ofte ser jeg, på diverse forum og blogger, at det finnes lister man skal fylle ut. Hva slags redskaper har du på kjøkkenet ditt? Hvilke yrker har du hatt sex med? Hvilke nasjonaliteter har du hatt sex med? Hvilke yrker har du vært på date med? Yrker du har tent på? Hva drømte du om å bli som liten? Hvilke jobber har du selv hatt? Hvor har du vært på ferie? Og gud vet hva?

Her er mitt svar. På en av listene. Gud vet hvilken. (Jeg vet hvilken. Hva Gud eventuelt måtte vite er jo et helt annet spørsmål.)

  • Advokat
  • Ambulansearbeider
  • Grafisk designer
  • Ingeinør (Brann-, marin-, maskin-, undervanns-, …)
  • Radiograf
  • Studiekonsulent
  • Sykepleier
  • Tegneserieforfatter
  • Tømrer
  • Økonom

Og det var ikke en liste over hvor jeg har vært på ferie, bare så det er sagt. Men jeg liker lister. Så jeg lurer da selvsagt på om det er noen andre som har noen artige lister.

Tagged:

§ 11 Responses to Listelove!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Listelove! at Sukkerspinneriet.

meta

