Trøblete paradis.

mars 10, 2011 § 2 kommentarer

For første gang i hele mitt liv har jeg sett en episode av Paradise Hotel. Det skjedde i går. Jeg ble egentlig litt brydd. Eller, for å si det som det er, jeg ble drittflau. Noe så flaut har jeg aldri sett.

Eller, jeg har jo. Jeg har opplevd veldig mange kleine ting. Forskjellen er at mine kleineste øyeblikk ikke kringkastest på riksdekkende TV. Det hadde blitt pittelitt ugunstig for meg, tenker jeg.

Men, altså. Paradise. Hva er greia, egentlig? De skal finne seg noen å dele seng med? Og gå med dustemikkelhatt som straff? Flaut, flaut, flaut.

Det er jo helt klart mest flaut når de faktisk sier noe. Spesielt når de skulle ha spørsmålsrunde, og alle lurte på hvem som syntes hvem var pen. Jaaah! Dessuten, de små kommentarene de har der det bare er nærbilde av den ene deltageren, og så var det hun ene jenta, som bare «Jeg ekke keen på Mats, lissom.»

Og jeg bare…. HALLO, DU HAR AKKURAT PULT MATS!

Hva er greia, lissom? Puler man menn man ikke er keen på? På riksdekkende TV? Hvorfor gjør man det? Er det kult? Er det i det hele tatt noe som helst? Hva faen, lissom?

Og intriger og manipulering og spekulering og luring og nesten nakne mennesker uten hemninger i fri utfoldelse. Er det rart jeg blir litt brydd, som den tekkelige, lille frøknen jeg er?

Disse menneskene er jo mer på ville veier enn jeg noensinne har vært. På riksdekkende TV. Fint for dem, det!

I kveld skal det vist stemmes noen ut. Spennende. Tro om det blir kleint? Jeg sitter iallfall klar til å holde meg forran øynene mens jeg flaut såvidt tør kikke bort på TVen

Tagged: , , , , ,

§ 2 Responses to Trøblete paradis.

  • Hakkespett sier:

    Har ikke spesielt sansen for disse reality seriene. Om jeg hadde hatt ville jeg vel aldri innrømmet det. Hørte noen klipp fra paradise hotel på radioen en gang. Synd å si det, men de fleste av deltakerne er ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Trøblete paradis. at Sukkerspinneriet.

meta

