Farlige fristelser

mars 11, 2011 § 6 kommentarer

Det er det vakreste synet jeg har sett på lenge. Sexy. Akkurat det jeg drømmer om. Rett forran øynene på meg. Har så lyst på at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det kommer et lite, forsikitg ynk.

Jeg tror aldri jeg har hatt så lyst på noe i hele mitt liv.

Det er litt sånn at jeg lurer på om jeg får lov å ta på. Jeg har så lyst å kjenne på at jeg nesten holder på å sprekke. Noe så nydelig. Er det mulig. Faktisk får jeg lyst å bli grådig og dekadent og ta med meg dette nydelige hjem.

Alt hadde passet som hånd i hansken, helt sikker! Eller som ..fot i sko?

Jeg kjenner jeg får litt høy puls. Åååh. Nydelig. Tror jeg er litt forelsket. Eller betatt. Eller bare litt …ja. Har så lyst på at det er like før jeg driter i konsekvensene og bare gjør akkurat det den dekadente, lille djvelen på venstre skulder sier jeg skal gjøre.

Forran meg ser jeg nettbutikken til Christian Louboutin. Nydelige, nydelige skoene. Som bare hadde vært enda nydeligere på små, søte studineføtter. Jeg sukker igjen, lengter litt etter mine helt egne Louboutins.

Og jeg lover den dekadente, lille djevelen på venstre skulder at når jeg blir voksen og kommer i betalt arbeid, så skal jeg svi av første lønning på sexy sko som er røde under.

Tagged: , , , , ,

§ 6 Responses to Farlige fristelser

  • Hakkespett sier:

    Hva er det med damer og sko. Kona har så mye sko at vi ikke vet helt hvor vi skal gjøre av alle sammen. Såvidt meg bekjent kan man bare ha ett par på om gangen.

    Nettet inneholder mange fristelser. Kudos til deg for at du klarte å stå imot.

  • hehe, skjønner godt lengselen din!:o)

  • Hakkespett sier:

    3600, hva får egentlig en studine i studilån og stipend nå om dagen? Den buksa jeg går med kostet 59. Har litt med hvordan man prioriterer. Jeg hadde lyst på en ny Mac, så jeg har spart inn på det meste av andre ting. Sånn sett er det vel egentlig ikke noen forskjell på det og dyre sko.

    • Får ikke så mye i studielån – det meste finansierest av deltidsjobb og sommerjobb. Det er lov å drømme, det er gratis 🙂
      Når jeg blir voksen og i godt betalt jobb, så SKAL jeg ha ett par slike sko 😛 En dag. Om noen år 😉

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Farlige fristelser at Sukkerspinneriet.

meta

