Let’s do it like they do…

mars 14, 2011 § 2 kommentarer

Noen forelesninger er virkelig spennende, sånn at man faktisk lever seg helt inn i det, og det blir litt som å se en kjempespennende dokumentar og man tenker bare so let’s do it like they do on the discovery channel, mens man noterer som en helt og digger alt som blir sagt.

Så er det noen forelesninger som er så kjedelige at man lurer på om man kommer til å bli forsteinet før det er over. Det er ikke alt som er like spennende, og det er ikke alt som blir like engasjerende fortalt. Noen ting er det vel kanskje umulig å fortelle på en spennende måte, og da blir man bare sittende og stirre tomt ut i luften, hjernen skrur seg av, man mister all kognitiv funksjon og det er like før man begynner å sleve. Noen ting er bare helt forferedelig kjedelig og uinteressant.

Helt ærlig talt så driter jeg i hvordan bendelormer formerer seg. Kjedelig! Da går jeg heller hjem og spiller nettpoker og håper det ikke kommer på eksamen.

Bendelormene, altså. Poker kommer jo ikke på eksamen. Om man ikke går på pokerskolen, da. Og det gjør man jo ikke. Bendelormene kommer helt sikkert. Har de kjønnsliv? Kloner de seg? Utsidig befrukting? Jeg har helt ærlig talt ingen anelse hvordan de formerer seg, men jeg regner med at de gjør det. På en eller annen måte. Det er nemmelig pensum. De har forresten ikke tarm, disse slynglene. Det vet jeg. Kanskje det er derfor de liker seg i andre folk sin tarm? Kjeltringormer!

Bendelschmeldel. Formerer seg sikkert. På en eller annen måte. Men spennende er det ikke. Det er ikke do it like they do on the discovery channel, liksom. Tror jeg.

Tagged: , , , , , , , , ,

§ 2 Responses to Let’s do it like they do…

  • Hakkespett sier:

    Tipper de legger egg. En av ungene hadde barneorm en gang. De krøp ut om natten og la egg i hudfolder. Om du får dette på eksamen og min teori er riktig skylder du meg en øl.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Let’s do it like they do… at Sukkerspinneriet.

meta

