Push my button!

mars 16, 2011 § 2 kommentarer

Tenk om jeg hadde vært en facebookside, da kunne du ha trykt på likeknappen min. Sa jeg. Til han mannen på bareblogg.no, altså, så det var ikke noe sånt. Men med en gang jeg hadde sagt det tenkte jeg jo at det kanskje kunne oppfattes litt …sånn?

Faen så uanstendig av meg. Jaja. Han virker heldigvis ikke som en suring.

Tenk da. Om man hadde gått rundt med antall likes påskrevet seg selv, ett eller annet synelig sted på legemet sitt. Eksempelvis i panna. Eller på en finger? Det er vel stort sett disse legemsdele som er synlige?

Men hadde det ikke vært litt ugunstig å gå rundt med antall likes i panna? Sånn egentlig? Har man fem hundrede likes så kan man kanskje bli sett på som liketøs, og har man bare en, to eller tre blir man kanskje sett på som kjedelig og venneløs?

Egentlig er jeg litt usikker på hva som er best. Eller verst. Det kommer litt an på hva vi egentlig snakker om, og jeg må bare si at jeg er litt usikker. Om det er litt sånn at oh la la la, I liked your button all night long, så er jo ethvert tresifret antall kanskje faktisk å være pittelitt liketøs. Om det bare er at noen digger deg, så er det jo riktig så kult å ha mange likes.

Nå ønsker jeg egentlig bare at flest mulig skal like meg. Så jeg vil bare få annonsere at jeg skal komme tilbake til dere med tanke på link til en faktisk facebookside. Eller så kanskje jeg bare skal anskaffe meg en sånn fin liten knapp å ha på siden her.

Så kan du trykke på den. Oh la, la, la, hele natten lang, om du vil.

(Si du gleder deg?)

Tagged: , ,

§ 2 Responses to Push my button!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Push my button! at Sukkerspinneriet.

meta

