Markeringsbehov

mars 17, 2011 § 6 kommentarer

Han ville tisses på.

Det er helt sant, altså. Det er ikke noe jeg finner på. Hvorfor i allverden han ville det er jo et annet spørsmål, som jeg kanskje ikke skal gå helt inn på her. Svaret er vel, helt enkelt i stikkordsform: fetisj. Det finnes mange av dem, vet du. (Om ikke du viste det fra før, så vet du det hvertfall nå!)

Ja, han ville altså at jeg skulle tisse på ham. Helst på tissen hans. Tisse på tissen. Om du noen gang har lurt (og det har du jo selvsagt ikke), så er det relativt vanskelig å få til. Vil jeg innbille meg. Jeg har egentlig ikke for vane å tisse på folk.

Men kanskje jeg burde ha gjort det. For å markere territorium. Det hadde nok funket utmerket. Da hadde jeg hatt ham til odel og eie restev av livet. Eller bare til han hadde dusjet av lukten. Jeg er litt usikker på hvordan denne markeringsfunksjonen faktisk fungerer. Eller om den gjør det i det hele tatt. Og har man blitt tisset på tissen, så er det jo rimelig å anta at man vil hoppe i dusjen ganske kjapt etterpå.

Ergo hadde nok ikke markeringen fungert, og jeg hadde ikke hatt noen mann til odel og eie uansett.

Kanskje jeg kunne skrevet navn på ham?

Eller brukt slike strykelapper Mamma alltid festet på klærne mine i barnehagen. Med navn og telefonnummer, så han kunne returneres om han skulle finne på å rote seg bort. Jepp, strykemerker er nok bedre enn tissing. Selv om jeg stiller meg noe skeptisk til å stikke et strykejern borti et menneske. Men jeg har hørt at slike strykemerker nå også fåes som stempel. Det hadde vært noe.

Eller et slikt navnestempel. De rekker vist til omtrentlig tusen avtrykk. Det burde holde i massevis. Da kan man iallfall stemple både menn og eiendeler.

Egentlig har jeg ikke så mange menn å markere, verken med stempel, klistremerker eller kroppsvæsker. Jeg har ikke så veldig mange umarkerte menn, heller.

Faktisk så har jeg absolutt ingen menn for øyeblikket. Sikkert fordi jeg sier nei takk til å markere meg på dem når anledningen by seg.

Wetsex, som det heter med dette tissegreiene, er forøvrig forbudt på New Zealand (i følge wikipedia). Det må bety at det ikke er noe bra.

Tagged: , , , ,

§ 6 Responses to Markeringsbehov

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Markeringsbehov at Sukkerspinneriet.

meta

