Date, date, date! Date?

mars 18, 2011 § 4 kommentarer

Det er sørgelig travelt å være studine. Man skal rekke så mye. Studering, festing, deltidsjobb, venner, having the time of my life, trening, holde seg oppdatert i nyhetsbildet og moteverden. Samt helst ha lest den mest aktuelle samtidslitteraturen. Og så videre.

Døgnet mitt har faktisk ikke nok timer. Kan vi gjøre noe med dette snarest?

Og så er det helg nå da. Jeg ser over avtaleboken min, og legger merke til at jeg skal på tre forskjellige dater. Med forskjellige menn. Er det rart jeg har dårlig tid? Hvordan gikk dette til?

Jo, jeg tror det skjedde sånn som det her – jeg har faktisk ingen avtalebok. Derfor sjekker jeg aldri noe før jeg lager nye avtaler, og plutselig er jeg virkelig en fullbooket studine. På virkelig ville veier.

Her er man effektiv, må vite, og sløser ikke bort tid. Bang, bang, bang. Kun den beste får en date nummer to. Dette blir egentlig litt for dumt. Skal jeg avlyse?

Og han som vil jeg skal komme og drikke vin i kveld.. Han får ikkeno date, tror jeg. Jeg kan da ikke date fire forskjellige menn samme helg. Det får da være grenser.

Tagged: , , , ,

§ 4 Responses to Date, date, date! Date?

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Date, date, date! Date? at Sukkerspinneriet.

meta

