Dannet Studine!

mars 21, 2011 § 2 kommentarer

Studinen og Studinens Bror har et noen ganger litt for avslappet forhold til egen tarmfunksjon og andre kroppslige uhumskheter, noe som har en tendens til å føre til en del udannet oppførsel.

Nå skal det sies at både Studinen og Studinens Bror har jobbet innenfor helsesektoren og har studiepoeng i biologi og/eller anatomi, så man har et noe avslappet forhold til kroppen og alle dens mindre sjarmerende funksjoner.

Uansett, så var man på besøk hos Studinens Foreldre, i det O Store Barndomshjem i mer landlige omgivelser. Det store barndomshjemmet består av flere etasjer, med ett bad i hver etasje. Og når vi reiste oss fra en bedre middag, gikk samtalen omtrent slik:

Studinens Bror: «Nå skal jeg bæsje.»
Studinen: «Det skal jeg også.»
Studinens Bror: «Jeg skal opp.»
Studinen: «Men jeg vil bæsje oppe!»
*stirrekonkurranse der taperen må benytte doen i nederste etasje*
Studinens Mor: «Er det ingen som skal ha dessert

Nei, det var det tydeligvis ingen som ville ha.

Vi er over både førskolen, konfirmasjonsalder og attenårsdag begge to. Æresord.

Tagged: , , , , ,

§ 2 Responses to Dannet Studine!

  • Hakkespett sier:

    Det er ikke så ofte jeg treffe min svoger. Han er fransk. Da de for noen år siden var her på besøk satt vi her i stua. Bare han og jeg. Han prater litt engelsk, men ikke mye. Så feis jeg. En glimrende icebreaker. Han lo så han nesten datt av stolen. etter det har vi alltid hatt en fin tone.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Dannet Studine! at Sukkerspinneriet.

meta

