Spørsmål og svar!

april 5, 2011 § Legg igjen en kommentar

Denne stjal jeg fra slikejenter, som hadde stjålet den fra Kristiane. Hurra for tyverier!

 

1. Navnet ditt stavet baklengs?
Tennipsrekkus
2. Hvor ble foreldrene dine født?
På sykehus, tenker jeg.
3. Hva er det siste du lastet ned på PC-en din?
Ingen anelse. Trolig virus, da jeg jo er PCløs for tiden.
4. Hva er favorittrestauranten din?
Cyclo, Escalon, Inside (Burger, hurra!), Sumo, den der meksikanske oppe med bryggen der.
5. Når svømte du sist i et basseng?
Før jul.
6. Har du noensinne deltatt i et skoleteaterstykke?
Niet!
7. Hvor mange barn vil du ha?
Det kommer jo helt an på den fremtidige sukkerspinnmannen, og om man produserer bra barn. Dårlige barn vil man helst ikke ha flere av.
8. Hva slags musikk misliker du sterkest?
Dansband. Jeg har veldig store problemer med dansband!
9. Har du stemmerett?
Ja, bevares.
10. Har du kabel-tv?
TV-signaler som kommer ut av en kabel i veggen? Yes, indeed!
11. Har du noensinne kjørt moped?
Teller ATV?
12. Har du noensinne tulleringt til noen?
Ja, jøsses. Tulleringing til suss-telefonen var vel en obligatorisk fjortisaktivitet?
13. Har du noensinne fått parkeringsbot?
Neihei!
14. Har du lyst til å hoppe i strikk eller fallskjerm?
Ikke spesielt.
15. Det fjerneste stedet du noensinne har reist til er? (Altså det som ligger fjernest fra ditt normale tilholdssted.)
En avstand fra hjemmet som tilsvarer Norges lengde, vil jeg tro.
16. Har du hage?
Jeg har en kaktus! Teller det?
17. Hva er favorittegneserien din?
questionablecontent.net
18. Kan du virkelig alle ordene i nasjonalsangen?
Alt hva fedrene har kjempet, mødrene har grått, og den herre stille lempet, så vi vant vår rett?
19. Bad eller dusj, om morgenen eller kvelden?
Dusj. Når legemet er smussete nok til å trenge en vask. Noe som skjer overraskende ofte, for å være ærlig.
20. Den beste filmen du har sett den siste måneden?
Ehhh… HAR jeg i det hele tatt sett film denne måneden?
21. Favoritt-topping på pizza?
Sopp, biff, jalapenos!
22. Potetgull eller popcorn?
Jatakkbeggedeler!
23. Hvilken leppestiftfarge bruker du vanligvis?
612 fra Dior?
24. Har du noensinne røkt peanøttskall?
Egentlig røker jeg svært lite, så nei.
25. Har du noensinne deltatt i en skjønnhetskonkurranse?
Nei.
26. Appelsin- eller eplejuice?
Blanding er ekstra godt!
27. Hvem var den siste personen du gikk ut og spiste middag med, og hvor spiste dere?
God venninne, spiste på Lille Escalon.
28. Favorittsjokolade?
Nesten all sjokolade er god sjokolade.
29. Når stemte du sist i en meningsmåling?
Ingen anelse.
30. Når spiste du sist en hjemmedyrket tomat?
Sannsynligvis aldri, da jeg unngår å spise tomater så best jeg kan. Ekle små frukter.
31. Har du noensinne vunnet et trofé?
JA!
32. Er du en god kokk?
Å ja!
33. Klarer du å fylle bensin selv?
Mhmm. Imponert nå?
34. Har du noensinne bestilt en vare fra en reklame?
Tror ikke det.
35. Sprite eller 7-up?
Tja..
36. Har du noensinne måttet bruke uniform på jobb?
Jepp. Dress.
37. Hva var det siste du kjøpte på apoteket?
p-piller.
38. Har du noensinne kastet opp på et offentlig sted?
Generelt sett kaster jeg veldig lite opp, så nei.
39. Hva vil du helst; bli millionær eller finne ekte kjærlighet?
Kan jeg finne ekte kjærlighet med en millionær, kanskje?
40. Tror du på kjærlighet ved første blikk?
Nei. Tiltrekking, jada, det er enkel biologi. Ikke kjærlighet.
41. Noensinne ringt et 820-nummer?
Husker foreldrene til en venninne fikk usannsynlig høy telefonregning etter at vi hadde tulleringt til slike telefonnummer som små finsepiker.
42. Kan eks-er være venner?
Jada.
43. Hvem var det siste mennesket du besøkte på et sykehus?
Damen på vaskeriet.
44. Hadde du mye hår da du var baby?
Ikke et hårstrå.
45. Hvilken beskjed ligger på telefonsvareren din?
Jeg har absolutt ingen anelse!
46. Hvem er din favorittkarakter i Saturday Night Live?
Fortsatt ingen anelse.
47. Hva var navnet på ditt første kjæledyr?
Den var navnløs, en liten blå undulat.
48. Hva finnes i veska di?
Jeg har ikke veske, men ryggsekk. Der finnes det meste! Bøker, permer, skrivepapir, blyant, penn, tusjer, viskelær, fargeblyanter, labfrakk, disseksjonsett(skalpeller, pinsett, saks), drikkeflaske, lipgloss, håndkrem, kleenex. Puh!
49. Favoritting å gjøre før du legger deg?
Kommer an på om jeg er alene eller i selskap av en kjekk ung mann, det.
50. Nevn én ting du er takknemlig for i dag.
Halsdrops. *host*

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Spørsmål og svar! at Sukkerspinneriet.

meta

