Smittefarlige følelser

juni 3, 2011 § 6 kommentarer

Mannen jeg har lyst på hadde lagt ut et nytt profilbilde på facebooken sin. Det var så fint at jeg hadde lyst å printe det ut og ta det med meg hjem. Det var faktisk så fint at jeg måtte ringe til en venninne og berette om hvor fint det var.

Han hadde på seg uniform! Å herrejesus!

Det var ingenting jeg heller ville enn at han skulle sende en melding og be meg med ut. Eller noe. Merkeligere ting har skjedd, så det var jo ikke fullstendig usannsynlig, heller. Han har sendt melding til meg mange ganger før, tenk! Men som den flinke studinen jeg jo er, konsentrerte jeg meg om forelesning og pensum istedet for å faktisk ta mot til meg å sende en melding til ham. Det var kanskje like greit, for mens jeg satt på forelesning, tikket det inn en melding fra ham.

Hurra og woho og alt det der. Melding fra mannen jeg har lyst på er alltid så gledelig, spesielt siden han var lagret med et smilefjes bak navnet sitt. Men meldingen var ikke gledelig i det hele tatt. Han spurte nemlig om jeg hadde opplevd ubehag nedentil, og om jeg ikke kanskje burde ta en test?

Hva faen.

Jeg har ingen anelse hva som ble sagt resten av den forelesningen. Men nå er han lagret som bare navnet sitt, uten smilefjes bak. Man kan da ikke skremme stakkars, uskyldige små piker med slike meldinger midt på formiddagen! Det er jo uhørt! Jeg driter i at han har vondt i tissen, og at han tydeligvis tror det er min feil. Og jeg driter i å fortelle ham at han er den eneste jeg har ligget med på flere måneder, siden det kan virke som han tror jeg har smittet ham med uhumskheter.

Det er ikke jeg som har smittet ham, selv om han sier at jeg er den eneste han har hatt sex med på, Oh Em Gee, tre uker! Men om han har noe, så har nok jeg det også, så test må taes. Selv om det ikke er det artigste som finnes.

Og den meldingen med «Jeg ville jo bare si det til deg:)» kan han bare sende dit peppern gror. Ok, sa jeg. Selv om jeg egentlig bare hadde lyst å spørre om hvor mange han hadde sendt melding til. Nedentilmelding. Om ubehag og oppfordring til testing.

Jeg håper dypt og inderlig han har sendt den til flere enn meg, for jeg var frisk for noen måneder siden, og han er den eneste jeg har hatt siden den tid.

Det verste av alt? Jeg synes fortsatt han er fin i uniform.

Tagged: , , , , , , , , ,

§ 6 Responses to Smittefarlige følelser

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Smittefarlige følelser at Sukkerspinneriet.

meta

