pinlig.no!

juni 6, 2011 § 4 kommentarer

Bilde fra weheartit.com

Som den flinke piken jeg er, måtte jeg krype til korset og ta en test. Selv om jeg er fullstendig symptomfri og alt det der, så er jeg en paranoid jævel når det kommer til all slags smitte, så test var på sin plass.

Test er helt jævlig!

Skal man teste seg for denne typen uhumskheter, så går man der på sykehuset hvor de har kølappsystem. Bare det føles jo utrolig billig. Som om Helse Bergen sier «du din smittefarlige tøs, bare vent på tur, NESTE!». Eller noe. Egentlig tror jeg Helse Bergen driter i hva jeg driver med på fritiden, men det føles litt tullete å trekke kølapp for å komme til legen. Seriøst. Kølapp.

Så der satt jeg med kølappen i hånda og gremmet meg. Jeg hadde jo brukt ganske mye energi til å manne meg opp til dette, men må man så må man. Og så, til min store skrekk og gru, oppdaget jeg at legen som dukket opp hver gang det var NESTE, var en særdeles kjekk, særdeles ung mann. Ugunstig, ugunstig! Og strengt tatt unødvendig. All oppmanningen jeg hadde bedrevet forsvant som dugg for solen. Ikke at jeg er redd for å bli forelsket i den unge, kjekke legen, bare det at alt som er flaut er mer flaut foran pene, tilsynelatende vellykkede mennesker.

Å være særdeles ung, særdeles kjekk lege kan jo sees på som å være relativt vellykket.

Jeg sendte en melding til en kamerat. «Å herregud, det er en dritpen lege! Kanskje jeg dør!». Og svaret? Det var var kjempehyggelig. «Hahahaha!»

Ventetiden var lang. Forbanna kølappsystem. Dessuten begynte jeg å bekymre meg litt for det faktum at jeg begynte å kjenne en liten trang til å tisse. Og å være tissetrengt under en sånn undersøkelse kunne jo bli litt ugunstig? Men jeg kunne jo ikke forlate venterommet, for det kunne jo hente jeg ble ropt opp snart. Forbanna kølappsystem. Jeg hater både kølappsystem og veneriske sykdommer og den potensielle muligheten til å ha pådratt seg en sådan.

Når mitt nummer endelig dukket opp, så stod det en kvinnelig lege og ventet på meg. Hurra! Da ble det straks pittelitt mindre flaut, av en eller annen grunn. Og ikke trengte jeg ta noen undersøkelse heller,  HURRA! Jeg ble rett og slett utstyr med en liten pinne og et lite glass og sendt inn på et lite bad. Gjett hvor pinnen skulle! Huffameg.

Tagged: , , , , , , , ,

§ 4 Responses to pinlig.no!

  • laipai sier:

    Så bra at du fikk en dame da 🙂
    I fjor sommer så skulle jeg til legen en tur,og så hadde selvsagt min fastlege ferie. Tidligere har jeg da fått en annen av de faste legen der nede,en dame. Det var en ung ny kjekkas som tydelig var vikar der,for han kom å hentet noen pasienter før meg (trenger ikke kølapp,men det er jo selvsagt ALLTID kø likevel,og jeg tenkte i mitt stille sinn,det skal IKKE forundre meg om jeg får han der istedenfor. Jeg skulle ta en GU pga celleendring. Så jeg venta og venta,og gjett hvem jeg fikk? LORD. Nesten flaut assa.

  • Roteloftet sier:

    Sånt er grusomt flaut for en selv, men legene sjekker folk for kjønnssykdommer hver dag, kan man trøste seg med 🙂

    • DET vet jeg jo. Det som var flaut var vel at jeg ble uhyre satt ut av at det var en pen lege 😛
      Og skjemaet man må fylle ut. «Hvor mange har du hat sex med siste seks månedene?» «Ingen anelse. Mindre enn fire!»

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading pinlig.no! at Sukkerspinneriet.

meta

