Sukkersøt date!

juni 13, 2011 § 5 kommentarer

Studinen skulle prøve ut sukker.no, siden det er sommer, sol, ferie og alt det der. Dessuten hadde jeg lyst å gå på date. Det var egentlig så enkelt som det.

Sommer i luften og sol i skyene. Og, ikke minst, melding på sukker.no som sa vi skulle møtes klokken åtte ved den blå steinen. Juuuhu! Spennende! Jeg fikk rent litt sommerfugler i magen av det, for å være helt ærlig. Men sommerfugler i magen når man skal på date er jo et bra tegn, er det ikke?

Sminken ble lagt etter alle kunstens regler, sommerkjolen kom på og en sløyfe i håret var på plass.

Jepp, Sukkerspinnet var sukkersøt og klar for date.

Han så ut som på bildet, bare at han var så grusomt rar når han lo. Det kommer jo ikke frem på bilder. Når det er sagt, så synes jeg det er viktig å si at han lo bare en eneste gang, og at det ble noen uhyre lange tretti-fem minutter. En kort liten date, som føltes uendelig lang. Praten føltes litt som den var dradd i sirup, tregt og seigt og fælt.

Og når jeg skulle gå, fikk jeg en sånn irriterende pliktklem, før han ropte etter meg at «VI SNAKKAST PÅ SUKKER DAAAO!»

Ja jøsses. HOLD KJEFT OG KJØSS MEG I RÆVA! Tenkte jeg. Før jeg flau som faen løp derifra.

Tagged: , , , , , , , ,

§ 5 Responses to Sukkersøt date!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Sukkersøt date! at Sukkerspinneriet.

meta

